17:15 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیمان فارس

۵۵ شرکت دیگر پیش بینی سود ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند
نماد برتر- ۵۵ شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله فولاد مبارکه و ۱۳ شرکت یک صنعت ، پیش بینی سود هر سهم سال مالی جاری را در محدوده ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند.
جهش ۲۶۲ درصدی در سود خالص "سخوز"
نماد برتر- شرکت سیمان خوزستان در دوره منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۹ ماهه سال گذشته افزایش ۵۷ درصد درآمدهای عملیاتی، افزایش ۱۸۶ درصد سود عملیاتی، افزایش ۲۶۲ درصد سود خالص، افزایش ۱۴ درصد دارایی ها و افزایش ۹۴ درصد سود انباشته داشته است.
نسبت های مالی مهم "سفانو" افزایشی شدند
نماد برتر- شرکت سیمان فارس نو در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، افزایش ۵۶ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۷۳ درصدی در سود عملیاتی داشته است.
نماد ۱۵ شرکت به دلیل برگزاری مجمع بسته می شود/ بازگشایی ۱۰ نماد
نماد برتر- با بازگشایی ۱۰ سهم ،نماد ۱۵ شرکت بورسی و فرابورسی هم برای مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده در پایان معاملات امروز متوقف می شود.
۱۹ شرکت و یک بانک به تابلو معاملات بازگشتند / ۵ توقف موقت
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد سهام ۲ نماد ، یک بانک به همراه ۱۹ شرکت دیگر آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند و نماد سه شرکت هم در پایان معاملات امروز متوقف می شود.
نسبت‌های مالی مهم "سخزر" افزایشی شد
نماد برتر- شرکت سیمان خزر در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۵۰ درصد درآمدهای عملیاتی، افزایش ۴۵ درصد سود عملیاتی، افزایش ۶۹ درصد سود خالص، افزایش ۹ درصد دارایی ها و افزایش ۲۰ درصد سود انباشته داشته است.
نسبت های مالی مهم "ساوه" افزایشی شد
نماد برتر- شرکت سیمان ساوه در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۷۱درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش ۱۱۲درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۱۲۲درصدی در سود خالص، افزایش ۴۲ درصدی در دارایی‌ها و افزایش ۱۰۳درصدی در سود انباشته داشته است.
مروری تحلیلی و تفسیری "سفانو"
نماد برتر- شرکت سیمان فارس نو در دوره منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۴۱ درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش ۹۲ درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۷۴ درصدی در سود خالص و کاهش ۷ درصدی در سود انباشته داشته است.
شرکت بورسی اولین مجوز صادرات سیمان به فیلیپین را گرفت
نماد برتر- زیرمجموعه شستا به عنوان اولین شرکت سیمانی با اخذ تائیدیه اداره استاندارد فیلیپین مجوز صادرات محصولات را دریافت کرد.
سود هر سهم "سفار" ۱۴۰ درصد افزایش یافت
نماد برتر- شرکت سیمان فارس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۶۸۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۷۰۰ اعلام شده بود، از افزایش ۱۴۰ درصد در هر سهم حکایت دارد.
آغاز بازارگردانی سیمانی‌ها در بورس
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام شرکت شرکت‌های سیمانی در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.
بازارگردانی سهام ۱۶ شرکت سیمانی و یک نماد بورسی آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ۱۶ شرکت سیمانی به همراه یک نماد بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی و حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز آغاز شد.
بازارگردانی تاپیکو ، ۱۲ شرکت دارویی، دو پتروشیمی و ۲۰ نماد بورسی آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام تاپیکو ، ۱۲ شرکت دارویی، دو پتروشیمی و ۲۰ نماد دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی و حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه آغاز شد.
اختصاص ۱۶۰۱ ریال سود به ازای هر سهم "سفانو"
نماد برتر- شرکت سیمان فارس نو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۶۰۱ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۹۱۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۷۴ درصدی در هر سهم حکایت دارد.
"سفار" ۱۶۸۳ ریال سود ساخت
نماد برتر- شرکت سیمان فارس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۶۸۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۷۰۰ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۱۴۰ درصدی در هر سهم حکایت دارد.